دنیای بازی
دنیای بازی



طبق شایعاتی که اخیرا درز کرده است و البته تایید و یا تکذیب مایکروسافت را به دنبال نداشته ، سیستم عامل بعدی مایکروسافت که نمایش خیره کننده ای در E3 امسال داشت قادر به اجرای بازی های Xbox360  خواهد بود.

مایکروسافت قرار است تا طراحی نرم افزاری ویندوز 8 را به گونه ای با ساختار 360 هماهنگ کند تا بدین وسیله بازی های قابل اجرا بر روی 360 در ویندوز جدید مایکروسافت که تاکید خاصی هم بر مقوله ی بازی های رایانه ای دارد و می تواند یک سیستم عامل تخصصی گیمینگ معرفی شود باشد.

البته سامانه ی آنلاین جدید مایکروسافت برای این کار آماده خواهد شد و کاربران کامپیوترهای شخصی با اتصال به شبکه ی لایو می توانند بازی های مورد علاقه ی خود را برگزینند.

Teknylate اعلام کرد که ویندوز 8 به کاربران اجازه می دهد تا با رایانه های شخصی خود بازی های XBOX 360 را اجرا کنند و این خبر مسرت بخشی برای PC داران است.

امکان این که این شایعه به حقیقت بپیوندد هم زیاد است ، چرا که اخیرا زمزمه ی رونمایی از نسل بعدی کنسول مایکروسافت به گوش میرسد و بعید نیست که مایکروسافت تنها به دنبال جایگزینی برای فروش بازی های 360 پس از متوقف شدن ساخت و عرضه ی آن کنسول خواهد بود!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, توسط پیمان محمدی |